2012年5月25日星期五

大細


人類會相約行街睇戲食飯唱K直落

狗狗會一起行山游水喪跑

我家傻媽及青山女巫竟然會約在一起睇獸醫

認真估你地唔到!!!


青山 Rainbow 跟我西貢 Rangers

簡稱 大細 R

我們樣貌相似

年紀相約

一齊白內障 齊齊青光眼

左眼一樣見鬼到

命運也差無幾

同樣有個瘋媽媽

一個是青山之癲

一個是傻的始祖

就連醫生護士都問我們有血緣關係嗎?

女巫說: 既像父子 又像爺孫



大細 R 表面上都精靈活潑

行得走得跳得又睇得

其實兄弟幫雙眼都暗藏危機

大家的左眼都零視力

靠眼藥水控制眼壓

一旦眼壓爆升

就要裝上義眼 瞞天過海


經檢查後 我細 R 左眼壓微升至20

多加一支眼藥水  望可延緩病情


右眼也開始有點點泛白

這是白內障的初期

暫未影響視力

待白色物體稍微再擴大一點

到時一定要徹底將它剷走



大 R在診所 真的型爆全場

在休息室走動自如 沒有撞場 懂得轉彎

甚至可跳上跳落

在診症室的時候動也不動讓醫生順利的完成各項檢查

傻媽說他是個完美的榜樣 讓我好好學習





醫生要 Bow 家今天抉擇 "做還是不做? 博還是唔博?"

兩父子 開會相議

雖有反對黨 卻無人拉布

很快就有定案




大 R..... 你一定得!!

湖畔三子力撐



媽媽的話:

在診所門口跟 Bow 家分手

Rangers 不停回望 不願上車

我說: 不怕不怕 也不用擔心大 R  

細R說: 我不是怕 也沒擔心 只是想陪著大R吊鹽水








1 則留言:

  1. 本人現暫養一隻fox terrier大約四歲大, 男仔,未絕育。在網上找到你們同樣養了fox terrier, 所以問問有沒有興趣領養牠。不須領養費, 但必須家訪及安排絕育。如想睇相及詳細了解有關資料, 可send emial 給我聯絡。謝謝!

    borbor218@yahoo.com.hk

    回覆刪除