2009年10月22日星期四

機袋





























有了相機後的兩日 大官陪我行遍了整個銅鑼灣 旺角


替這部 α 550 買了些小配飾 ~ 


一條 Carl Zeiss 的相機帶  


一個Sony 白色的 手帶 鏡頭蓋的小袋子 和一塊包著機身的絨布






一直都考慮有需要買個包包 為新寵找個安樂窩嗎?


看過 Sony 的原裝袋 不喜歡 有點笨頭笨腦似的


大官拿的是個 Porter X Nikkon  外型也不賴 但好像太男性化


努力地找都沒有合眼緣的  我認在相機袋這事本小姐是非常挑剔


因為這不是一個閒時用的包包 你不能見一個買一個


我只有一個相機 只能擁有一個相機袋


所以它要具備以下條件:


看起來專業 (雖然我的相片並不專業)


要輕  ( 拿著鏡頭加相機已經很吃力 再買個重叠叠的袋 不是自討苦吃嗎?)


不單要靚更要型 (款式不能太淑女 ~  大官答訕: 剛剛不是說不要太男性化的嗎?)


要襟興  ( 如果真的給我找到這個包 以後我換機也不用換袋 所以這包絕對值得投資)


最好可以配襯衣櫃裡大部份的衣服  


試問要尋到這個絕世好包談何容易?  我正要說服自己打消此念頭之際


當我踩著人字拖經過廣東道往修甲的途中 


本尊理想中的包包竟然就掛在櫥窗裡的模特兒身上


我一個箭步衝入這間平日不敢輕易踏進的店中


請售貨員立刻將它拿下 讓我和它來個親密接觸


一揹在身上 我差點就想在名店中跳起 我找到它了


不要為我擔心  本人尚餘少許理智


用強作冷靜的語氣先問了價錢.... 天呀 它比我的相機貴幾倍


我若無其事的把絕世好包交還  我要停一停 想一想


走出名店  去了無印良品 買了一大堆零食


短短的十幾分鐘 心魔與天使已經大戰了幾百回合


天使: 唔好買啦  去修甲喇


心魔: 都未有耐夠鐘


天使: 可能個袋唔夠大 放唔落個相機架


心魔: 車!!  你又唔係要放天聞望遠鏡  放多個鏡頭都仲卓卓有餘呀


天使: 咁不如搵日帶埋個相機黎 預下個位先啦


心魔: 頭先個姐姐話得番兩個咋  手快有手慢冇


天使: 不如問下大官先啦


心魔: 你用私己錢買 駛乜問人?


天使: 你已經有幾個呢個牌子的黑色袋 bor


心魔: 相機袋梗係黑色啦 唔通買白色咩?


無論天使怎樣努力 勝的一方仍然是心魔


終於我踏著人字拖 (修甲...難度穿三寸漆皮尖頭鞋?)  


拿著一大個環保袋 (無印都要收五毛錢的膠袋費  我當然不會亂花錢)


買了這個我一生人第一個相機袋







它不是皮... 所以輕


它的帶是皮不是鍊... 所以更輕

























它可斜揹又可打直揹.... 方便


它的經典菱型格仔...襟興



























它是黑色... 夠百搭了吧?


它型得來又不男性化... 正合我意




帶著它滿心歡喜的回家 又一次敗家











4 則留言:

  1. er... chanel?

    有無睇過billingham?

    回覆刪除
  2. Billingham 我有睇過 不過 D 款好 man 呀!!

    回覆刪除
  3. 吓,比相機貴幾倍,咪即係過萬?
    我寧願買鏡頭啦。
    我的相機袋只是幾百蚊,細細個,都OK,不過已經開始擔心太細個,如果多支大鏡頭就放不下了。

    回覆刪除
  4. 佢如果係黑色的我覺得都okay..
    起碼跣水.. 去旅行都唔怕嗎..
    最緊要係唔洗就住用..

    回覆刪除