2009年10月14日星期三

巧遇






Ruff Ruff!!  係我 Marines  


媽媽常常霸著iMac  害我沒空跟大家報告我跟 Foxi 大哥見面的點滴




十月頭的一個早上  


媽媽約了 Tong Tong 一家在坑口舉行早餐聚會


大官被迫八時半起床  早睡早起身體好嘛!!!






TongTong 大少 依然熱情如火 我和細佬仍然有點招架不住


大少可能誤會了 Rangers 是個女仔  整天都想 "擒" 他





細佬唯有躲在媽媽腳邊 尋求庇護


TongTong 真的特別高大靚仔  吸引著很多途人


尢其當他做出招牌 "請請"   真的輸得心服口服











不過可能就是 tongtong 大少的後腳太用力  回家後流血呀  文妮 ee 心痛呢




開開心心過了兩粒鐘 多謝Tong 媽的冰皮月餅  多謝 Tong 爸的早餐


埋單後看見兩隻好靚 好大的牧羊狗


Tong 媽 & 媽開心非常 閒談兩句


我和細佬就被認出我們是文妮 Blog 曾出現的 Lakeland


第一次在街上巧遇全無預約巧遇 blog 友  還能叫出我個名


你們說 我是否比媽媽在 blog 界更為出名?
















很高興認識你 皇子 bear

沒有留言:

發佈留言