2009年10月12日星期一

啡撻




這個星期共去了三次 Coup Kitchen


上星期三 學上圖的白衣天使  為滑水幫的靚仔 Jack 慶祝生日






當天獨自一人上堂  卻與一位網主結識 ~ 蕃薯媽


星期五就約了十三個餅友齊齊包起 Alfred 


在 Coup 上一個私人堂


學的是榛子朱古力撻


人強馬壯 有以下網主




阿飛飛  Sweet Tooth  Tigger Ireneblue


為她們準備每人一個小小的禮物


望笑納


搞手阿 Wing 因要出差而被迫爽約了


Wing 少了你  整晚都像欠缺了甚麼似的






瘀事一則:  話說阿 Wing 在 MSN 告訴我當晚不能出席


我 : 吓?!  你幫我地俾哂錢喎  咁咪好難收番?  不如我幫你收左先 再俾番你啦


Wing:  唔駛喇


我 :  唔好啦  我辦事你放心啦


Wing:  Er... 真係唔駛喇  其實得你一個冇 E Banking 咋


Wakaka  原來只有我欠她錢....  現在她仍是我債主  請大家做証 一定有拖冇欠





榛子撻不算太難做  我們又有大把機會 大聲講大聲笑


就因為太不專心  進度慢了一點


害得師傅們要 OT






靚桃用剩餘的朱古力皮 做了一個可愛的米田共  


我不停問人怎樣操作 Bamix 神仙棒


R 因為 Gel 甲要阿謙幫手


大家都雞啄唔斷


Alfred 比平時安靜  是否作無聲抗議 投訴我們太嘈呢?


10:30 放學 還要到茶餐廳 Hea 它一小時






要多謝 Y夫人的 Chocolate Muffin  思雅的 Banana Bread  Irene 的曲奇


希望有一天我也可成功地親自焗些可以吃的小食給大家作為回禮


Pats 話我的小禮物 都不是親手做的   


哼 !!  但我是用鐵線一個一個勾上去的
還有親筆簽名呢!!!
















回家 ~ 八個撻都安全著陸  維持原狀


拿了一個給大官消夜


好味  好味 好好味



寫這篇東西用不了很久  卻因為要等大官的照片 等了一整晚

我週末要返鄉下 未能參與八仙飯局  你們玩得盡興點  下次一定出席


































2 則留言: