2009年11月16日星期一

Tong tong


Foxi 大哥 Tongtong大壽


我身為文妮 EE 當然要送份小禮物給他


若果不認識 Tongtong 


我大概也沒有機會參加早前的 Foxi 派對


況且 Tong 媽熱情爽朗   令人忍不住要親近


當然也愛 這頭特別高大靚仔的 Tongtong 大少爺


準備了一塊安格斯牛扒作為生日禮物 


Tongtong 識飲識食  普通的狗小食一定不被放在眼內


祝大少身體健康 快快樂樂





Marines 問:  Tongtong 生日?  點解我冇得去生日派對?


我:  唔係隻隻狗生日都開派對架  又唔係有親生日派對都會邀請你出席架


M:  我梗知啦  我同細佬就冇 Party 開啦 而你生日咁多飯局都冇邀請我地


我: 咁你家陣即係投訴啦?


M: 不要對號入座  我只係講事實及事實的全部


我: 你跪安啦  呢度冇你的事


M: 咁你送咩俾大少呀


我: 普普通通送份禮 lor


M: 點普通法呢?






我: 一 D 你用唔著o既野


M: 即係乜野?


我: 你唔駛聞喇  冰凍左的牛扒係聞唔出架 (一時口快快爆響口㖭)


M:  What????  牛扒!!! 安格斯牛扒  !!!!  我出世以來一啖都未寫過  你拎去送俾人????


我: 你唔鍾意食架


M: 唔係我唔鍾意食 係你唔捨得俾我食  我嬲  仲要係好嬲  細佬你評評理






Rangers:  輪到我出場拿?  計我話講乜都冇用  阿媽都包好份禮  佢唔會改變主意架  至於派對呢家野  你向好的方面諗 自從我出左世之後  每年你生日 媽咪就請我做坐上客  我生日咪就係有你同我慶祝 lor  唔駛咁燥嘅
















沒有留言:

發佈留言