2011年3月4日星期五

紥腳





今天是個大日子

細佬昏迷洗牙齒

抽筋貧血被病纏

萬一大吉又利事

昏迷會否唔再醒?






哈哈... 

傻媽又誇大其事

只是瞓了三小時

已可走人兼俾錢

隔天就可作作詩







看來我是真太索

哥哥見我立即撲

來個最大的熊抱

重新把我當做寶



出院之後仍迷惘

整天都是呆又戇

哥哥全程伴著我

怕我大意又闖禍



打死不離親兄弟

願能一生不分離

好番齊齊去唱 K

或者能夠任食雞





傻媽委實冇義氣

幾天後就飛巴黎

由得我地兩兄弟

自生自滅冇人理



媽媽的話:

兩個不肖子竟敢唱我?????

難為我卻擔心搵命博

反正財散人就最安樂

歐洲氣息當然要一索




沒有留言:

發佈留言