2010年1月11日星期一

相親

Ruff  Ruff!!





是我 Rangers  (但上又圖是另一隻 lakeland  同一個祖先架)


今天是媽媽與大官大婚週年紀念


難得兩老沒有外出二人世界  (其實有咁多人同狗同佢地慶祝 仲好啦)


反而帶了我和哥哥去了 Bear 媽家開 Party  (2010 年好旺呀  成日有街街出)




多得唐媽的邀請  Bear 家的熱情款待


讓我們參加了一個共有 13 隻狗的聚會


想也想不到 13狗中  竟然有





3隻 LakeLand   (Wakaka 阿 Bu 跟哥哥有點似樣  不過 Bu 就文靜好多)






3 隻 史納莎


2隻 Fox Terrier







2隻 萬能犬

1 隻 金毛



1隻 雪橇







1 隻牧羊







全靠 Bear 媽  重金禮聘 Lakeland 阿 Boo  才能讓我湖畔家族變了今天的大多數 很少見







原來今天是柔柔的生日  (四寶媽還買了狗蛋糕.... 好好味呀)







原來今次聚會是為兩隻萬能犬做媒





(媽媽已報名 如他們做狗成功 我或許會有個細佬... 到時候我也是哥哥了)


原來小 Kinder 真的好可愛  (人和狗都爭著要和她玩)







原來 Cobe 真的斯文又靚女


原來哥哥 Marines 真的好嘈  不停的吠




多謝 TongTong 送我們的新衣  又靚又合身  媽媽說要等我們理髮後才影幅靚相給大家看


四寶媽你有冇 Facebook 呀  有其他相登左在 facebook呀


Coral 我add 在左 Samuel 你 facebooks 喇


你其它的朋友有冇facebook?  叫佢 add 我啦







沒有留言:

發佈留言