2009年12月3日星期四

搶灘






如果你們是這裡的常客


你就會知道 我很少在家開飯


因為朋友聚會太多 .....


你只要認識我的本人 你亦會知道


我的住家飯 都多由家傭負責到街市 洗洗切切 煮菜煲湯


我不是不懂煮  不過手藝馬虎 而且懶  所以很少做飯


今天不得不煮  我要大官為我新置的 LC 拍照


我要令他知道有了 LC 我就會煮得很開心


所以已設計好菜單







有青邊鮑魚煲雞煲瘦肉老鴿煲湯


有章魚汁有味日本米煲仔飯


有雙冬炆花腩


昨晚已將鮑魚解凍  章魚冬菇浸水







今天要走到街市買買買


買雞買鴿買雞腳買瘦肉煲湯.... 


問了六個菜檔都沒有冬筍  怎辦呢?


我從未做過這個菜  不知沒有冬筍應用甚麼代替


決定做它只是 LC 的 Blog 中有食譜 所以就照跟


我又要飛車到九龍城買冬筍嗎?  


幸好正想放棄的時候 第七個菜檔發現了冬筍


買齊了食材 打道回府








湯 ~ 不用看食譜 但要時間  


先要將鴿 雞 雞腳 瘦肉洗淨  然後全要"汆" 水  再加上鮑魚


一個 LC 怎放得下呢  不用替我擔心  先用大煲  只要大官回家前轉煲即可









稍為休息  就列印了 LC 在 Yahoo Blog 的食譜出來


一斤五花腩又要汆水 切成方塊


三個冬筍要先火後冰 切成方塊


冬姑一早就醃好  備好薑 蒜 就可起鑊


先燘豬肉  要半個多小時才再放雙冬


試過味道  "真係得喎"









章魚有味飯是參考黃雙如在雜誌上登出來的食譜


但她的飯只有章魚沒有肉  而且做煲仔飯的程序沒有細表


所以又再跟 Annie 的煲仔飯篇  但黃用的是日本米 梁用的是泰國米


米水一環唯有靠天份







章魚要先一晚浸水  然後今天將水及章魚煲2 小時 取出濃湯作為米水


冬姑醃後切絲 我還加了雞絲及三粒瑤柱


飯收水時把三絲搞入米內


再用細火煲15  分鐘  焗五分鐘


正當以為香噴噴的煲仔飯就在眼前的時候 原來還很濕身


幸好有大官在旁... 把飯再煮一會  完成  還有飯焦呢







開了紅酒  吃了一頓自己做的晚餐


吃得很飽  大官好感動  我的 LC 成功搶灘  大功告成  可喜可賀




















  





















整個下午都在廚房  犬兒一直伴在左右



Marines: 媽媽又大顯身手喎


Rangers: 有冇我地份呢?


Marines: 諗都唔駛諗啦


Rangers: 咁點解你一直留守廚房?


Marines: 冇得食  聞下都好啦


Rangers: 咁我地今晚食乜呀?


Marines: 仲有得揀咩?  狗糧 lor








沒有留言:

發佈留言