2010年2月6日星期六

喜訊


Ruff Ruff  多得大家的支持 鼓勵 眼淚 

我 Marines 吸了所有正能量後

今天收到報告

沒事了

腫瘤及睪丸的肉牙都屬良性

一天都光哂



媽媽興奮得又跳又叫

很久沒見過她笑得這麼燦爛

大官身在越南  傻媽打長途電話報喜

然後又將好消息在 facebook 發放

讓所有關心我的親友 放下心頭大石



細佬 Rangers 都好像很替我高興

他開心得霸了我的龍床

細佬: 恭喜恭喜 你冇事就好喇  屋企不再愁雲慘霧

我: 我都話我冇事架啦

細佬: 懶醒啦你  我明明睇到你匿埋喊

我: 你老花呀  我邊有喊... 喂 你為乜訓左我張床?

細佬: 呢個禮拜你萬千寵愛 冇人理我 家陣我仲唔輪到我嘆番夠本?

我:  我仲未拆線架 仍然未完全康復  不過本少爺心情好 就同你孖鋪啦



我發覺我跟細佬的感情好了  這大概就是患難見真情


再次多謝各位為我打氣 又安撫傻媽

今天我們一家四口終於有覺好訓了












沒有留言:

發佈留言